3 Nisan 2010

  • Bugün açıköğretim sınavına girdim. ( Hangi dersleri aldığımı, kaçar soru sorulduğunu ve yanlışların doğruları götürmediğini sınıftaki yetkili arkadaştan öğrendim. )
  • Bugünden itibaren eski başı boş hallere geri döndüm diyebilirim.
  • Yalnız tek bir sorun var. İçime Murat Kekilli girdi ve şu bir haftadır bu adamı bir türlü içimden çıkaramadım.
  • Olur olmaz yerlerde "ayakkabıyı sefaletten çok sonraları tanıdım" , "bu gece aklıma gelmeyecektin" vs. gibi şarkı sözleri geliyor.
  • Bu adamı içimden çıkarmama yardım edin. Yoksa Adana-Toroslar'a kadar götürecek beni.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

of off bu adamın şarkıları aklına geldiyse bi kere, kolay gelsin diyorum :)
Bu şarkıyı aklıma getirmeyecektin... ;)
-Sınav ne zaman açıklanıyo ki? Vazgeçtim sormuyorum biliyorum sende bilmiyosun :)

Tayfur dedi ki...

Valla http://aofsinav.anadolu.edu.tr/ bu adreste açıklanacakmış ama ben panelde giriş yapmaya çalıştığımda hata alıyorum. Siklenmiyorum sanırım..:(

Adsız dedi ki...

Hmm denedim şimdi verdiğin linki. Giriş yapabiliyorum sorunsuz. Ama açıklanmamış henüz.
Zaten niye merak ediyosam :)

Yorum Gönder