15 Nisan 2010

  • Bir adamda yorum yazmaz mı arkadaş! Ölsek kimsenin çükünde olmayacak anlaşıldı.
  • İşsizsen ve bahar geldiyse otomatik olarak ne oluyor?( Düşünme oğlum boya-badana oluyor ne olacak.)
  • Geçen haftayı boya badana işleriyle kapattım. O yüzden blog ile ilgilenemedim.
  • Blog ödülleri oylama dalgası başlamış. İstatistiklere baktım orada blogumuzu görüp gelen arkadaşlar oluyor.
  • Oraya blogun tanıtımı için başvurmuştum. Ödül ile falan alakası yok bu böyle biline.(Sinirledim bir an, neyse tamam geçti.)
  • Yarından itibaren blogu güncellemeye devam edeceğiz.
  • Şimdilik kendinize iyi davranın görüşürüz..

7 yorum:

maykil ceksin dedi ki...

ben de öldü mü yoksa iş mi buldu diye düşünüyordum :)

Tayfur dedi ki...

maykıl "öldü mü yoksa iş mi buldu" diye düşünme. "Bu kardeşime nasıl iş bulabilirim" diye düşün.=)

maykil ceksin dedi ki...

işe ihtiyacın olsa bulurdun bence :) ya da 700-800 asgari ücretle bi yerde çalışıp ağız kokusu çekmeğe razı olsan uğraşmazdın.Hem tasarımcılık sana göre değil benden söylemesi :) Hatta socrates ne demiş “Hiçbir iş yapmayan adam boş oturuyor demektir. Fakat kendi yetenek ve bilgisinden daha aşağı bir işte çalıştırılan adam da onun kadar boş oturuyor demektir.” Al benden sana gaz :D canın sıkılıyosa kpss ye hazırlanabilirsin devlete kapağı at keyfine bak misali ama onun da sana uyacağını sanmıyorum.En iyisi üniversitede takıl biraz (dgs falan)karı kız falan ortam olur canın sıkılmaz.

maykil ceksin dedi ki...

bu kez galiba iş buldun hiç yazmıyosun :)

Biri dedi ki...

Zahmet olmazsa blog ne zaman güncellenecek =)

Tayfur dedi ki...

Burayı tamamen unuttum kusura bakma.
İş bulmadım.
İş kurdum.:D
Mesai saatlerimi ve maaşı kendim belirliyorum.=)

Adsız dedi ki...

Kusura bakmıştım ama cevaplayınca geçti.
Hayırlı olsun yeni işin zaten senin iş bulcağına dair hiç umudum yoktu. Kafan atınca işe de gitmezsin, blog yazıcam diyip yazmadığın gibi... :)

Yorum Gönder