21 Mart 2010

  • Eğer işiniz yoksa bir süre sonra iş aramanıza gerek kalmıyor. Aile fertleri tarafından bahçe işlerinden sorumlu genel müdür olarak işe alınıyorsunuz.
  • Öyle feysbukta tarla falan ekmeye benzemiyor. Bildiğiniz kazma kürek, elinizde yaralar falan çıkıyor. Etrafa, olaylara gelen geçene küfür ediyorsunuz.
  • Tarla, tapan diyince aklıma Murat Kekilli geldi. Noldu o adama yahu?
  • Bir şarkısı vardı: "Toprağın dostluğundan,oyuncaklar yaptım çamurdan, tenimin rengini aldım topraktan Sen bakma ! Esmerliğim sonradan.." bahçeye çıktığımda hep bu şarkı geliyor aklıma.
  • Pazar günlerini hiç sevmiyorum. Etrafım "oh ulan bugün pazar ne güzel eğleniyorum" diyen adamlarla dolu.
  • Tasarımları niye atmadın lan diyenleri duyuyorum. ( Kimse demiyor onuda biliyorum.)
  • Yetiştiremedim bir kaç gün içinde bitirip koyarım. Haydin güzel pazarlar size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder