17 Mart 2010

  • Dün blogu gören arkadaşlardan biri Ankara'da çalışmam için iş teklifinde bulundu. İzmir'de oturduğum için kabul edemedim.
  • Blogu açalı tam bir hafta oluyor. İlk hafta birşey beklemediğim için herhangi bir sorun yok.
  • Bu hafta bütün zamanımı tasarım için ayırıyorum. Haftasonu bloga bir kaç referans çalışma koyacağım.( İşin gücün yok ne artislik yapıyorsun diyorsunuz duyuyorum.)
  • Bloga sabit günlük 15-16 adam giriyor. Bu adamların hep aynı kişiler olduğunu düşünmeye başladım.
  • Ve bu adamlar ısrarla ne yorum yapıyor ne de sosyal mecralarda blogu paylaşıyor.
  • Büyük bir ihtimal bu adamlarda benim gibi işsizler. Size sesleniyorum; halı saha maçı yapabiliriz. Bloga bir katkınız yok en azından aktivite çıkarırsınız.
  • Hava tam "biz seni ararız" havası. Şimdi dışarı çıkıyorum bir kaç hayır cevabı alıp akşam eve geri dönerim.

3 yorum:

Sahip dedi ki...

wolkanca yazacaktı ne oldu :S

Tayfur dedi ki...

Önümüzdeki hafta içi yayınlanır heralde.Sıraya almış olabilir.

Sahip dedi ki...

yok hacı bildiğin unutmuş alt tarafı 2 satır yazı yazacak :)

Yorum Gönder