11 Mart 2010

Evet bir kaç saat önce blogu açtım öyle heyecanlı falanda değilim.(Onlarca iş görüşmesinden hayır cevabı almanın etkisi sanırım.)
Blogun amacı tabiki öncelikle benim iş bulmam olacak.
He ben iş buldum mu o zaman sıra Veysel'e, Ahmet'e, Mehmet'e gelecek..
Yani olay belli misal ben işe girdim. Ben daha sonra veysel'e bir iş bulacağım, Veysel Ahmet'e, Ahmet Mehmet'e..(Aşçı bahçıvan geyiği yapmayın.)
Yalnız benim çabamla olacak birşey değil bu, blogu gören, duyan, zahmet edip okuyan arkadaşlarda çevrelerine yayarlarsa kar topumuz daha hızlı büyüyecektir.
Haydi göreyim sizi hugo parmaklarınızın ucunda...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Senin dediğine göre bu iş bulma zinciri epey bir uzayacağa ve ülkemizde ki istihdam sorununu ortadan kaldıracağa benziyor.Sanırım devlet tüm ekonomik problemleri sadece seni işe sokarak atlatabilir.Bunu başbakana iletmeliyim :)

Tayfur dedi ki...

Yok devleti karıştırmayalım..Yeni mezun olmuş arkadaşlarımız çok iyi bilirler.Herhangi bir yere başvurduğunuzda sizden 3-5 yıllık iş tecrübesi isterler.Ama hiç düşünmezler.Bu adam hiçbir yerde çalışmadan nasıl tecrübe kazanacak diye..=)

Yorum Gönder